ANUNȚ dezbatere publică
PRIMĂRIA ORAȘULUI CĂZĂNEȘTI JUDEȚUL IALOMIȚA
Nr. 161 /10.01.2022
A N U N Ț DEZBATERE PUBLICĂ
În temeiul art.7 din Legea nr.52/2003*** republicată privind transparența decizională în administrația publică, Primăria orașului Căzănești organizează, marți 18 ianuarie 2022,ora 11.00 dezbaterea publică privind „Documentație Plan urbanistic zonal - Etapa elaborării propunerilor ce vor fi supuse avizării”, pentru construire centrală electrică fotovoltaică - CEF CĂZĂNEȘTI –inițiator PASUBIO SRL.
Dezbaterea publică va avea loc în incinta Casei de Cultură a orașului Căzănești, șos.București, nr.95.
Toți cei interesați sunt invitați să depună observații, propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare la sediul Primăriei orașului Căzănești- Compartiment urbanism, la telefon 0243/264 010, fax 0243/264 397 sau utilizând adresa de email – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Cetățenii, reprezentanți ai agenților economici sau ai societății civile, care doresc să i-a cuvântul sunt rugați să anunțe această intenție la sediul organizatorului – Primăria Căzănești, până la data de 14 ianuarie 2022 sau la începutul dezbaterii publice, timpul alocat fiecărui vorbitor în cadrul dezbaterii fiind de 10 minute. Dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la cuvânt și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la documentul supus discuției.
Consultarea documentelor supuse dezbaterii, respectiv, DOCUMENTAȚIA DE URBANISM se poate face la sediul Primăriei Căzănești – Compartiment urbanism, persoană de contact dna.Păun Rada consilier superior.
În termen de 10 zile calendaristice de la încheierea dezbaterii publice, se asigură accesul publicului, pe site-ul autorității publice www.primariacazanestiil.ro/transparență decizională/dezbatere publică și la sediul Primăriei Căzănești la următoarele documente: minuta dezbaterii publice ,recomandările scrise colectate, versiunile îmbunătățite ale documentului și varianta finală.
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.34/2022 art.4.lit.a), b) și c) accesul persoanelor în incintă, este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negative al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore , rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore.
În incinta Casei de Cultură se va purta mască și se vor respecta regulile de distanțare fizică stabilite de autoritățile publice.
PRIMAR
STELIAN TRAIAN